Regn dans i skolan

Hej alla gladaaaa!

haha är på jätte bra humör just nu!! :)
I skolan idag efter luchen var jag med Mathiz, vi gick ut bakvägen och jag kände lukten av rök så jag sa:

Jag- Usch det värkar som om nån har rökt här 
Mathiz- Aa
 
En tjej som sitter ute (hon röker)- Det är jätte gott du borde prova nån gång! *hon blänger på mig*

jag som är så feg började gå åt andra sidan väldigt fort och mathiz började så klart att skratta åt mig. haha

vi gick in igen och var med kajsa, linnea och Amanda (vi kallar henne för a.s)
Vi såg att det började regna och beslöt oss att gå ut. Haha. Vi stog där och sprang runt - Mest jag som sprang runt dåra- och dansa de lite och sjöng "it's raining men". haha det var jätte kul



Nack delen med att dansa och springa i regn är att man blir sjuk :/


Kommentarer
Postat av: MATHIZ

sv; vet såg en bild snacka om att ja blev avis snygg blogg!

2010-09-13 @ 18:07:46
URL: http://mathiz.blogg.se/
Postat av: Alex/Jag

Saknar dig!

2010-09-14 @ 12:51:31
URL: http://twiistergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback