Träning

Hej alla!
haha aa jag är knäpp du vet ;) xd
 Som det står på rubriken ska jag snart gå på tränig, om jag inte bloggar i kväll kan det bero på:
1. Jag är död
2. Jag har svimmat och är på sjukhus
3. jag orkar bara inte
haha jag skämtar inte o____O
Asså jag orkar inteee! HJÄLP MIG NÅN!

xoxo gosip girl

haha ne skämta me aa ses kanske! 
OM jag dör så: 
Cata så får du mina saker
Cc du får mina twilight saker och filmen she's the man
Mathiz du får mina smycken
Alex du får mina pengar ;)

Mitt testamente :)

C ya all in heaven or hell

Kommentarer
Postat av: Alex/Jag

Vad hände med att jag skulle få alla postrar???

2010-09-15 @ 18:00:35
URL: http://twiistergirl.blogg.se/
Postat av: Rebecca

du glömmde att jag ska få din lila klocka och posters som du har i ditt rum ...men för modligen kommer det ej hända ...och dina två laptops .....he

2010-09-22 @ 18:46:51
Postat av: Johanna/Linnea

du går väl på basket? :)

2011-07-10 @ 12:25:34
URL: http://systrarnasolem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback